Garantie en defecten - Klantenservice

< Terug naar Klantenservice
Garantie en reparatie informatie
Hoewel de huidige generatie producten steeds betrouwbaarder wordt, kan het uiteraard voorkomen dat er toch een defect ontstaat. Uiteraard heeft u als klant dan recht op reparatie onder garantie (mits het artikel binnen het gestelde garantietermijn valt). Mocht er een storing optreden aan uw apparaat of product, dan dient u dit te allen tijde te melden via onze website door contact op te nemen en te vragen om het RMA formulier.

Heyting eBusiness volgt de standaard Europese fabrieksgarantie die de fabrikant van het product in kwestie geeft. Dit kan één, twee, drie,vier of in sommige gevallen zelfs vijf jaar zijn. Voor specifieke, technische vragen met betrekking tot uw klacht of het product kunt u het beste terecht bij het Service centrum van de fabrikant of de fabrikant zelf.

Direct Defect (DOA)
Bij de meeste producten die wij verkopen heeft u directe omruilgarantie. Dit betekent dat wanneer het door u aangeschafte product bij het eerste gebruik (of binnen 48 na ingebruikname) defect raakt, u in principe direct een nieuw product krijgt. Een dergelijk defect dient echter altijd binnen 7 dagen na ontvangst van het product te worden gemeld via het RMA formulier.

Hoe werkt het?
U vult het formulier 'Retour/Garantie (RMA) aanvraag' in. U krijgt vervolgens binnen één werkdag de snelste procedure om uw aankoop om te ruilen (indien van toepassing). De DOA-regeling is overigens niet van toepassing Hygiëne producten.

Let op: Een product wordt alleen omgeruild indien het defect een daadwerkelijk defect is en geen gebruikersfout / makkelijk te verhelpen defect. Indien u een DOA heeft dient altijd de complete verpakking + inhoud retour te komen bij Heyting eBusiness alvorens deze (indien van toepassing/indien mogelijk) omgeruild kan worden
< Terug naar Klantenservice