Levering - Klantenservice

Ga terug naar de Klantenservice
Uw order verzenden met Postnl
Uiteraard kunt u ervoor kiezen om een pakket tot en met 30Kg af te laten leveren bij u thuis. Wij maken hierbij gebruik van de diensten van PostNL. Tijdens het plaatsen van de order worden u de diverse mogelijkheden getoond zoals het wel of niet onder Rembours af laten leveren (betalen aan de postbode) en de mogelijkheid om af laten leveren bij een PostNL Pakjegemak-locatie.

Normaliter levert PostNL binnen 24 uur uw pakket op het door u gekozen adres af. Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging vindt u de PostNL-pakketcode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de site www.tracktrace.nl U kunt overigens zelf een afleverdatum kiezen bij een order die geheel uit voorraad leverbaar is. Dit wordt voor u duidelijk weergegeven tijdens het bestelproces.

Bij leveringen die door PostNL pakketservice worden gedaan is helaas geen mogelijkheid om het oude product mee retour te geven. 
Afhalen bij u in de buurt (postNL Afhaalpunt)
Mocht u overdag niet thuis zijn en u bent doordeweeks niet in de gelegenheid om uw bestelling bij ZIT International in Zwolle af te komen halen dan kunt u ook kiezen om uw bestelling af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. U kunt dan vaak gebruik maken van langere openingstijden zodat u uw bestelling op kunt halen wanneer het u uitkomt.
Als bijkomend voordeel kunt u ook onder rembours laten leveren bij een PostNL afhaalpunt. U betaalt dus aan de baliemedewerker.

In het winkelmandje kunt u een PostNL locatie selecteren. U ziet direct het adres en de openingstijden van de locatie. Kiezen voor een PostNL locatie is enkel mogelijk voor bestellingen met een totaalgewicht t/m 30 Kg en waarbij het Volume van het pakket niet groter is dan 150 liter. U kunt uiteraard pas afhalen zodra u van ons per e-mail bericht heeft gehad. 

LET OP!! Het is verplicht om u te legitimeren wanneer u uw bestelling komt afhalen. Uw bestelling ligt gedurende 2 weken klaar om afgehaald te worden.
 
Levertijd bij vooruitbetaling
Indien u uw order wenst te betalen door middel van een overboeking dan kunt u dit doen door het totaalbedrag over te maken op de rekening van ZIT International onder vermelding van uw ordernummer.
Uw product wordt, indien op voorraad, verstuurd zodra uw betaling door ZIT International is ontvangen. Als u bij uw bestelling kiest voor vooruitbetaling, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen.

Bankgegevens:
ZIT International
Postbus 1024
8001BA Zwolle

Rekeningnummer: 1221.62.919
IBAN: NL81RABO0122162919
BIC: RABONL2U
 
Indien u niet thuis bent
Brievenbuspost:
Bij brievenbuspost hoeft u niet thuis te zijn.

Pakket Post:
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist dan kunt u de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. Heeft u uw bestelling onder rembours geplaatst, dan kunt u deze op het postkantoor ook met PIN betalen.

Indien wij uw bestelling verzenden dan dient er bij ontvangst getekend te worden door de geadresseerde. Pakketten worden niet onder bijvoorbeeld een carport of bij een voordeur geplaatst!

 

Wat zijn de verzendkosten:

Binnen
Nederland en bij Brievenbus: gratis verzendkosten.  ( staat bij elk product aangegeven, kijk bij "extra informatie" )
Binnen Nederland en met Pakketpost €4,95 en bij orders boven €100,- is het Gratis verzenden.
Buiten Nederland is het vanaf €6,95 verzendkosten


Afhalen bij ZIT International 
Bij afhalen in Zwolle worden er nooit verzendkosten in rekening gebracht. Let op! Wanneer u uw bestelling wilt komen afhalen, dient u van te voren eerst te bellen met de klantenservice: 038-4607121.
 
Afhaal adres:
ZIT International
Marconistraat 1A
8013PK Zwolle
 
Openingstijden/AfhaaltijdenMaandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00 
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00 
Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten 
Zondag Gesloten