Hoe kunnen we je vandaag helpen?
Heb je vragen? Contact ons!

Heb je vragen? Contact ons!
Wil je jouw bestelling afhalen? We hebben de service verbeterd!
In plaats van het afhalen van je bestelling in Zwolle, bezorgen we het nu gratis bij je thuis in Zwolle! Dit betekent dat je niet meer naar ons hoeft te komen—wij komen naar jou toe. Zo maken we het nog gemakkelijker voor je.
Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail. We nemen vervolgens contact met je op om de bezorging in te plannen.
Heb je vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice!
Indien je jouw bestelling komt afhalen is het alleen mogelijk om contant te betalen aan onze afhaalbalie. Er is géén pinapparaat aanwezig. Wij kunnen jouw producten dan ook niet meegeven als deze bij het afhalen niet direct worden betaald.
Het kan voorkomen dat de orderbevestiging of factuur niet direct in uw inbox verschijnt. Controleer in dat geval ook even uw spambox of ongewenste e-mailmap. Soms worden onze e-mails daar per ongeluk in geplaatst.
Nee, het is helaas niet mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan jouw order nadat deze geplaatst is. Wel kan je de bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is. Dit kan je doen door contact met ons op te nemen, zowel telefonisch als via de e-mail.
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Voordeligscheren werken wij met verschillende levertijden, namelijk:
Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij al uw producten in een keer. Dit houdt in dat het product met de langste levertijd bepalend is voor de levertijd van al jouw producten.
Ja, zolang jouw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren.
Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling óf grotere aantallen, gelden andere voorwaarden. Wij raden je hiervoor aan om contact op te nemen met onze supportmedewerkers. Zij informeren je graag verder!
Wanneer je via onze website een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je direct nadat je besteld hebt een e-mail met de orderbevestiging (check ook je spam box). Hierin staat een overzicht van jouw bestelling. Mocht je 2 uur na het plaatsen van jouw order nog geen bevestiging hebben gehad, neem dan contact met ons op.
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuit gehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kan je zien welke order er nog openstaat.
Bij Voordeligscheren.nl zijn er diverse veilige betaalmogelijkheden. Hierbij kun je gebruik maken van iDEAL, Paypal, Aftepray, Bankcontact, Creditcard, Sofort Banking. Bij het afhalen van uw bestelling in Zwolle kun je jouw bestelling contant betalen bij het afhalen van jouw bestelling.
Indien je een order hebt geannuleerd of geretourneerd, zal de terugbetaling binnen een uiterlijk termijn van 10 werkdagen (14 dagen) plaats vinden. Terugbetalingen worden via de eerder gekozen betaalmethode aan u teruggestort.
Heeft u gekozen voor Afterpay? Dan zal de factuur binnen het aangegeven termijn worden aangepast óf worden stopgezet.
Bestelstatus Opvragen Wilt u de status van uw bestelling weten? Voer uw ordernummer en e-mailadres in de chat in voor een snelle update.
Bestelstatus Opvragen Wilt u de status van uw bestelling weten? Voer uw ordernummer en e-mailadres in de chat in voor een snelle update.
Levertijden van Bestellingen De levertijd van uw bestelling hangt af van de specifieke producten die u heeft gekozen. Op onze website vindt u bij elk artikel de verwachte levertijd.
Let op: als u meerdere producten bestelt, verzenden wij uw hele bestelling in één keer, op basis van het product met de langste levertijd. Dit helpt ons de milieu-impact te beperken en de bezorgkosten voor u zo laag mogelijk te houden.
Onze Levertijden:
Bekijk de levertijden van alle producten eenvoudig op onze website.
Indien je niet thuis bent bij aflevering van je pakket, zal de bestelling bij de buren worden afgeleverd. Mocht dit ook niet mogelijk zijn dan zal je pakket naar een PostNL-locatie worden gebracht. Hier ligt jouw bestelling tot 7 dagen na levering, hierna zal het pakket retour worden gezonden.
Indien jouw pakket beschadigd geleverd is, is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem het niet aan.
Mocht je toch jouw pakket hebben aangenomen en schade terug vinden in de door u bestelde producten, dan kun je hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice. Probeer indien mogelijk direct foto's te maken van het pakket.
Ja, wij leveren door (bijna) heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn hoger (vanaf €5,95).
Het is mogelijk om een verschillend afleveradres in te voeren. Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het adres invoeren waar het pakket naar verzonden dient te worden.
Heb je een incomplete levering ontvangen zonder enige opgaaf van reden hiervan?
Dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt je graag met het oplossen van dit probleem.
Stuur een e-mail met uw retourverzoek. U ontvangt binnen 24 uur een bevestigingsmail met retourinstructies.
Bij Voordeligscheren.nl heb je een retourtermijn van 30 dagen. Het retourtermijn gaat in op de dag dat het artikel bij je is geleverd. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd.
Bijna alle producten kunnen worden geretourneerd, met uitzondering van de volgende artikelen:
Hygiëneproducten: Deze kunnen niet worden geretourneerd als de verpakking is geopend of het hygiënezegel beschadigd is. Voorbeelden van hygiëneproducten zijn:
Op maat gemaakte producten: Dit betreft producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of apart besteld zijn.
Producten met duidelijke gebruikssporen: Artikelen die zulke gebruikssporen hebben dat ze niet meer verkoopbaar zijn.
Producten zonder originele verpakking: Deze producten kunnen niet worden geaccepteerd voor retour.
Let op: Indien een of meerdere van deze producten toch worden geretourneerd, kunnen wij de retourzending niet verwerken en wordt deze teruggestuurd naar u. U bent in dat geval verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
Er wordt voor retourzendingen onderscheid gemaakt tussen verschillende oorzaken:
- Direct defect bij ontvangst, beschadigde levering.
- Verkeerd ontvangen goederen.
- Niet naar verwachting.
In dit laatste geval heb je bijvoorbeeld het bestelde artikel in goede orde ontvangen, maar bedenk je je over jouw keuze en wil je het terugsturen.
Indien dit de reden is voor het retour zenden van jouw bestelling, zijn de retourkosten voor de consument zelf en worden deze niet vergoed door ons.
Na contact met onze klantenservice en akkoord voor een retourzending loopt het retourproces als volgt:
Helaas is het niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Je kan hiervoor het beste een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste producten.
De garantieperiode is 1 jaar op apparaten met een stekker en een half jaar op onderdelen van deze apparaten. Sommige fabrikanten geven echter langer garantie, neem daarvoor contact op met onze klantenservice afdeling.
Op verbruikersartikelen vervalt de garantie na 30 dagen.
Onder verbruikersartikelen vallen producten die veelvuldig gebruikt worden en waarvan wij het gebruik hiervan niet kunnen controleren.
Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vind je achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing je niet verder kan helpen, neem dan contact op.
Elk apparaat wordt door onze RMA-afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij of het apparaat gerepareerd wordt of dat deze omgeruild kan worden. Uiteraard word je hiervan op de hoogte gebracht per e-mail!
Al jouw gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wens je hier meer over te weten te komen? Dan kan je terecht bij onze privacy policy.
Je kan hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens ga je naar 'Mijn account'. Vanuit hier klik je op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kan je jouw gegevens aanpassen en opslaan.
Via je account kan je al jouw persoonsgegevens inzien. Hiervoor dien je eerst in te loggen.
Klik op 'Login' en vervolgens op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je ontvangt automatisch een e-mail met een link om je wachtwoord te veranderen.
Iedereen kan zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Het mailvoordeel van voordeeldrogisterij.nl is er voor jou! Geheel vrijblijvend en gratis. Je hoeft hiervoor geen klant te zijn óf te worden. Je kan je aanmelden via het inschrijf formulier, onder aan de website.
Jammer om te horen dat je je wilt uitschrijven!
U kunt zich afmelden via de nieuwsbrief door op de knop 'uitschrijven' te klikken.
Wij verzenden onze kortingscodes via de nieuwsbrief en via de banner op onze website.
Daarnaast ontvang je direct een kortingscode ter waarde van €2,50 bij het inschrijven van onze nieuwsbrief.
Heb je een kortingscode ontvangen? Dan kan je deze invullen bij het plaatsen van je bestelling. Voordat je gaat afrekenen, heb je de mogelijkheid om de kortingscode in te vullen.
De korting zal direct in mindering worden gebracht op het totaalbedrag.
Blijkt de ontvangen kortingscode niet te werken? Bij de aanbieding staat vermeld aan welke voorwaarden de bestelling moet voldoen om gebruik te kunnen maken van de kortingscode.
Het kan ook zijn dat andere bedrijven kortingscodes verstrekken, die bij ons gebruikt kunnen worden. Als deze niet werken, zijn wij daar niet verantwoordelijk voor. Hiervoor dien je contact op te nemen met de verstrekkende partij.
Binnen 1 werkdag antwoord
Social media
Schoenerweg 1B
8042PJ Zwolle
Schoenerweg 1B Bekijk op Google Maps